Brand

Diskuse - Poradíte mi? Rozhoduji se mezi Nikon D3400/D5600 nebo Canon 200D nebo Fuji X-T20

Janca

1 příspěvků

Zdravím všechny nadšence do focení :)

 

Už dlouhá léta je mým snem si pořídit pořádný foťák a místo plochých obrázků z mobilu vytvořit krásné fotky. Konečně došlo na věc a já zjišťuji, že jsem trochu ztracena v tom, co bych od foťáku chtěla a který je pro mě ideální.

 

Jsem úplný amatér, co má jen takovou představu :) Celoživotně fotím jen na mobil a zrcadlovku jsem nikdy ani nedržela v ruce. Plánuji fotit krajiny, pláže, západy slunce, louky apod., zvířata, jídlo, ale i lidi. Zatím bych vše fotila jen pro sebe, své potěšení a tak. Nejsem si jistá, jestli bych do budoucna chtěla fotit i pro někoho na zakázku, ale nechci si výběrem foťáku k tomu úplně zavřít dveře, kdyby přišla příležitost.

 

A teď k samotnému výběru. Zvažuju následující varianty:

 

1) Canon 200D + objektivy 18-55 a 55 – 250

2) Nikon D3400 + objektivy 18-55 a 55 – 200

 

Z těchto dvou mi po porovnání vyšlo, že lepší je spíše ten Canon, ať už kvalitou fotek, ale i různými funkcemi. Ale opravte mě, pokud to tak není 

 

Dál ale zvažuju, jestli by mi lepší službu neudělal jeden z těchto:

 

3) Nikon D5600 + objektivy 18 – 55 a 55 – 200

4) Fuji X-T20 + objektivy 16 – 50 a 50 – 230

 

 

Ten Fuji už je trochu mimo moje možnosti a vzala bych ho jen v případě, že by nad ostatníma nějak výrazně převyšoval. Známý dělá fotografa a říkal, že na to Fuji fotí i někteří profesionálové. Tak si nejsem jistá, jestli kdybych časem opravdu chtěla fotit profi, jestli bych měla s nějakým z těchto strojů šanci  Jinak se nejvíc kloním k tomu Canonu s tím, že nevím, jestli nebude lepší než ten Nikon D5600.

Budu moc ráda za vaše doporučení, jsem v tom jak Alenka v říši divů.

A ještě jeden dotaz - máte někdo zkušenosti s obchodem Digital24? Objednávala bych z něj ... :)

před 6 lety

kaka

130 příspěvků